EMI EWT koolitus: Klienditeenindaja oskusõpe
06veebTerve päev07EMI EWT koolitus: Klienditeenindaja oskusõpeToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolitus on mõeldud inimestele, kes soovivad töötada teeninduses. Näiteks hotellides, restoranides, kohvikutes, jaemüügi kauplustes ja teistes teenindusettevõtetes Õpiväljundid. Kursusel õppinu: mõistab klienditeeninduse olemust mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust mõistab teenindusprotsessi etappe tunneb klienditeeninduse käitumise võtteid tunneb erinevaid klienditüüpe tunneb
Kirjeldus
Koolitus on mõeldud inimestele, kes soovivad töötada teeninduses. Näiteks hotellides, restoranides, kohvikutes, jaemüügi kauplustes ja teistes teenindusettevõtetes
Õpiväljundid.
Kursusel õppinu:
- mõistab klienditeeninduse olemust
- mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust
- mõistab teenindusprotsessi etappe
- tunneb klienditeeninduse käitumise võtteid
- tunneb erinevaid klienditüüpe
- tunneb sobivaid käitumisviise keeruliste klientidega
- oskab tegutseda praktilistes klienditeeninduse olukordades
Koolituse õppe sisu:
Mis on oluline professionaalses klienditeeninduses.
Miks on professionaalsus klienditeeninduses väga oluline.
Professionaalsuse seos firma imago ja tulemuslikkusega.
Milles seisneb teenindusstandardi olemus.
Kuidas teenindusstandard on üles ehitatud.
Teenindaja ülesanded ja teeninduse kvaliteet
Kõige olulisemad momendid ja tegevused professionaalses klienditeeninduses.
Professionaalsed tegevused klienditeeninduses.
Kuidas teenindusprotsess on üles ehitatud
Kindlad ja olulised sammud klienditeeninduse protsessis
Klienditeeninduse protsessi etapid kontakti loomisest kuni lõpule viimiseni
Klienditeeninduse erinevate etappide eesmärgid, tegevused ja konkreetsed tulemused.
Müümine ja lisamüük kliendisuhtes
Professionaalse klienditeeninduse käitumise viisid ja võtted
Praktilised käitumistehnikad klienditeeninduse
Erinevad klienditüübid, nende eripärad, soovid ja vajadused
Kuidas täpselt teostada erinevate klienditüüpide teenindamine
Keeruliste ja „raskete“ klientide teenindamise eripärad
Konfliktsete, raskete olukordade lahendamine klientidega.
Tüüpilised vead, mida tuleb klienditeeninduses vältida
Iseenda energia, meeleolu ja motivatsiooni säilitamine ning taastamine klienditeenindaja töös.
Praktiline klienditeenindus
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine. Praktiliste klienditeeninduse olukordade harjutamine. Konkreetsete klienditeeninduse käitumistehnikate harjutamine. Harjutuste analüüs ja tagasiside. Personaalsete enesearengu ülesannete püstitamine.
Õppemeetodid:
Lühiloengud, grupitööd, praktikum. Klienditeeninduse õppevideote analüüs. Osavõtjad saavad õppematerjali paberkandjal ja salvestised õppevideotega.
Iseseisev õppetöö:
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine, iseenda arengu ülesannete püstitamine. Iseenda käitumismustrite muutmine.
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Maht: 2 päeva (16 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
06.02.2023 - 07.02.2023 (Terve päev)(GMT+00:00)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
-
Uudised
- ICC avaldas 2024. aasta reklaami- ja turunduskoodeksi!
- Suvised erihinnad sügisel algavatele koolitustele ja treeningutele.
- Õhtuklubi hooaja lõpetas ajuteadlane Jaan Aru
- Andrus Ansip ICC Eesti Õhtuklubi üritusel: Euroopa Liidu kiitus ja Eesti tuleviku mured
- Logistikaekspert Andri Piik rääkis Õhtuklubis tarneahelate tulevikust ja Logistika Plussi kogemustest
Search
-
Uudised
- ICC avaldas 2024. aasta reklaami- ja turunduskoodeksi!
- Suvised erihinnad sügisel algavatele koolitustele ja treeningutele.
- Õhtuklubi hooaja lõpetas ajuteadlane Jaan Aru
- Andrus Ansip ICC Eesti Õhtuklubi üritusel: Euroopa Liidu kiitus ja Eesti tuleviku mured
- Logistikaekspert Andri Piik rääkis Õhtuklubis tarneahelate tulevikust ja Logistika Plussi kogemustest
Arhiiv