Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Üritused selles toimumiskohas
veebruar
06veeballday07alldayEMI EWT koolitus: Klienditeenindaja oskusõpeToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolitus on mõeldud inimestele, kes soovivad töötada teeninduses. Näiteks hotellides, restoranides, kohvikutes, jaemüügi kauplustes ja teistes teenindusettevõtetes Õpiväljundid. Kursusel õppinu: mõistab klienditeeninduse olemust mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust mõistab teenindusprotsessi etappe tunneb klienditeeninduse
Kirjeldus
Koolitus on mõeldud inimestele, kes soovivad töötada teeninduses. Näiteks hotellides, restoranides, kohvikutes, jaemüügi kauplustes ja teistes teenindusettevõtetes
Õpiväljundid.
Kursusel õppinu:
- mõistab klienditeeninduse olemust
- mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust
- mõistab teenindusprotsessi etappe
- tunneb klienditeeninduse käitumise võtteid
- tunneb erinevaid klienditüüpe
- tunneb sobivaid käitumisviise keeruliste klientidega
- oskab tegutseda praktilistes klienditeeninduse olukordades
Koolituse õppe sisu:
Mis on oluline professionaalses klienditeeninduses.
Miks on professionaalsus klienditeeninduses väga oluline.
Professionaalsuse seos firma imago ja tulemuslikkusega.
Milles seisneb teenindusstandardi olemus.
Kuidas teenindusstandard on üles ehitatud.
Teenindaja ülesanded ja teeninduse kvaliteet
Kõige olulisemad momendid ja tegevused professionaalses klienditeeninduses.
Professionaalsed tegevused klienditeeninduses.
Kuidas teenindusprotsess on üles ehitatud
Kindlad ja olulised sammud klienditeeninduse protsessis
Klienditeeninduse protsessi etapid kontakti loomisest kuni lõpule viimiseni
Klienditeeninduse erinevate etappide eesmärgid, tegevused ja konkreetsed tulemused.
Müümine ja lisamüük kliendisuhtes
Professionaalse klienditeeninduse käitumise viisid ja võtted
Praktilised käitumistehnikad klienditeeninduse
Erinevad klienditüübid, nende eripärad, soovid ja vajadused
Kuidas täpselt teostada erinevate klienditüüpide teenindamine
Keeruliste ja „raskete“ klientide teenindamise eripärad
Konfliktsete, raskete olukordade lahendamine klientidega.
Tüüpilised vead, mida tuleb klienditeeninduses vältida
Iseenda energia, meeleolu ja motivatsiooni säilitamine ning taastamine klienditeenindaja töös.
Praktiline klienditeenindus
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine. Praktiliste klienditeeninduse olukordade harjutamine. Konkreetsete klienditeeninduse käitumistehnikate harjutamine. Harjutuste analüüs ja tagasiside. Personaalsete enesearengu ülesannete püstitamine.
Õppemeetodid:
Lühiloengud, grupitööd, praktikum. Klienditeeninduse õppevideote analüüs. Osavõtjad saavad õppematerjali paberkandjal ja salvestised õppevideotega.
Iseseisev õppetöö:
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine, iseenda arengu ülesannete püstitamine. Iseenda käitumismustrite muutmine.
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Maht: 2 päeva (16 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
veebruar 6 (Esmaspäev) - 7 (Teisipäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Kirjeldus
Eesmärk: Anda avaliku sektori ametnikele nende tegevuse spetsiifikast lähtuvalt teadmisi ning praktilisi soovitusi nii ametialases suhtluses kui avalikes esinemistes oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks
Kirjeldus
Eesmärk:
Anda avaliku sektori ametnikele nende tegevuse spetsiifikast lähtuvalt teadmisi ning praktilisi soovitusi nii ametialases suhtluses kui avalikes esinemistes oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks debateerimiseks.
Arengupäeva loengute ja praktikumide teemad valmistatakse ette nö rätsepalahendustena – lähtuvalt registreerunute ametkondade tegevustest ning vajadustest.
Sihtrühm:
Avalikus sektoris töötavad juhid ja organisatsioonide kõneisikud.
Õpitulemid
Koolituse läbinud oskavad oma argumente ratsionaalselt üles ehitada ning vajalikus emotsionaalsuses erinevate sihtrühmade eripära arvestades esitada.
Nad on võimelised oma argumente debattides oponentidega veenvalt ja mõjusalt esitama.
Ühtlasi on koolituse läbinud kursis meediaintervjuu vormis oma argumentide ning neid toetavate näidete esitamisega ajalisi piiranguid ning meediakanali spetsiifikat arvestades.
Teemad ja ajakava
8.30 – 9.00 Hommikukohv
9.00 – 10.00 Kuidas seisukohti mõjusalt sõnastada ning näitlikustada
Kuidas selekteerida välja tugevamad argumendid ning milliste retoorikavõtete abil nende mõju suurendada. Näitlikustamine. Enamlevinud demagoogiavõtteid ametialases suhtluses ja nende tõrjumine.
10.00 – 10.45 Kuidas veenda kolleege ning oponente
Kuidas diskussiooniks valmistuda? Erinevate auditooriumite ootused ja suhtumised. Kuidas end väitluses kehtestada? Kuidas sõnumit rõhutada ja auditooriumi hoiakuid arvestada? Negatiivsete reaktsioonide vältimine.
10.45 – 11.00 Kohvipaus
11.00 – 12.30 Kuidas asju sihtrühmadele selgitada
Millised kanalid töötavad erinevates sihtrühmades. Kuidas kanalile omast semantikat kasutades oma sõnumeid võimendada? Ametniku staatusest tulenevad kommunikatsiooniriskid ning nende maandamise metoodikad.
12.30 – 13.30 Lõuna
13.30 – 14.30 Õppeintervjuude läbiviimine
Iga koolitusel osalejatega tehakse 5-minutiline õppeintervjuu nende tööga seotud teemadel. Õppeintervjuu salvestatakse diktofoniga ja selles imiteeritakse reaalset raadiointervjuud.
14.30 – 15.30 Õppeintervjuude analüüs
Õppeintervjuude ühine kuulamine ning nende koolitaja poolne analüüs. Diskussioon.
15.30 Osalejatele tunnistuste kätteandmine.
Metoodika:
- Loengud
- Diskussioonid ja arutelud
- Õppeintervjuud
- Praktilised harjutused
Tegu on hübriidkoolitusega: osaleda saab internetis või koolitusruumis Tammsaare Ärikeskuses (Tammsaare tee 47).
Hinnad
Nimihind: EUR 220+ km
Hind ICC Eesti liikmele: EUR 190+ km
Koolitus toimub koostöös EMI EWT Ida-Lääne Koolituse AS-iga.
Koolitaja:
Ivo Rull on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse osakonna (MBA, 1991) ning töötanud ajakirjanikuna mitmetes meediakanalites (Eesti Ekspress, Sirp, Pikker, Postimees) ning teinud kaastööd paljudele meediakanalitele.
Ta on olnud poliitik (Rahvusliku Koonderakonna “Isamaa” peasekretär ning Riigikogu Parempoolsete fraktsiooni nõunik), kommunikatsioonijuht (Fontes Option, Hill & Knowlton Eesti, Coop Eesti, Prisma Peremarket) ning turundusjuht (Tootjavastutusorganisatsioon). Kauaegne suhtekorraldusfirma Rull & Rumm juhataja töötab täna Tallinna Ülikoolis.
Ivo Rull on viinud läbi kokku ligi pool tuhat erinevat avaliku esinemise ja meediaga suhtlemise koolitust. Ta on raamatute “Meediamängud” (2008) ja „Populismist“ (2014) ning almanahhi „Tartu tudengid kuumadel kaheksakümnendatel“ (2015) autor.
Täiendav info
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreeru
Aeg
(Neljapäev) 09:30 - 16:15
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Täiendav info ja registreerimine
Rahvusvaheline Kaubanduskoda – ICC Eesti koostöös asutajaliikme EMI EWT-gaE-mail: icc@icc-estonia.ee; Tel: +372 684 1252

Kirjeldus
Rahvusvaheline veebikursus + seminar-töötoad auditooriumis Koostöös ICC Akadeemia (asub Singapuris) ja EMI EWT-ga oleme käivitanud väliskaubanduskoolituse, milles on ühendatud parim rahvusvaheline oskusteave ja kaasaegne
Kirjeldus
Rahvusvaheline veebikursus + seminar-töötoad auditooriumis
Koostöös ICC Akadeemia (asub Singapuris) ja EMI EWT-ga oleme käivitanud väliskaubanduskoolituse, milles on ühendatud parim rahvusvaheline oskusteave ja kaasaegne koolitusmetoodika. Koolituse läbijad saavad oma professionaalsusele rahvusvaheliselt tunnustatud tõenduse +7 EAP.
KURSUSEL ON ÜHENDATUD ÜHEKS TERVIKUKS:
- Internetikoolitus, mille raames läbitakse viiest e-osast ja lõpphindamisest koosnev ICC Akadeemia veebikoolitus „Eksport-importsertifikaat“ (EIC). Programm annab laialdased teadmised väliskaubanduse korralduse ja eksport-import tehingute osas. NB! Programmi läbinud saavad rahvusvaheliselt akrediteeritud sertifikaadi (EIC).
Internetikoolitus toimub inglise keeles - Auditooriumikoolitus, mis on kavandatud toetama veebikursust. Kursus koosneb 6 + 1 kontaktkohtumisest (seminar-töötoast) kestvusega 8 akadeemilist tundi, kus lahendatakse veebikursuse temaatikaga seotud kaasusi ja sooritatakse lõpueksam rahvusvahelise proktori järelvalve all.
Auditooriumikoolitus toimub eesti keeles
Interneti- ja auditooriumikoolitus läbitakse sünkroonselt, sest üks programmi osa võimendab teist. Nii annab internetikoolituse kindla osa läbimine enne auditooriumikoolituse vastavat moodulit osavõtjatele kaasuste lahendamiseks vajalikud teoreetilised teadmised. Samas aitab kaasuste lahendamine paremini omandada internetikoolitusel läbitud teoreetilist osa. Lisaks selgitatakse auditooriumikoolitusel osavõtjatele küsimusi, mis võisid internetikoolitusel jääda arusaamatuks.
SIHTRÜHM
Väliskaubanduses osalevate ettevõtete juhid ja spetsialistid – eksportöörid, importöörid, logistikud, ekspedeerijad, juristid, ostu- ja müügijuhid, finantsistid
KURSUSE EESMÄRK
Arendada osalejate professionaalsust, avades ümbritsevas väliskaubanduse maailmas valitsevad seosed ning andes nende käsutusse efektiivsed tööriistad ja selged tegevusjuhised juhuks, kui midagi peaks minema teisiti kui oodatud. Omistada programmi edukalt läbinud osalejatele rahvusvaheliselt tunnustatud ICC Akadeemia EIC sertifikaat, mis ametlikult kinnitab omaniku kõrget erialast professionaalsust ekspordi-impordi vallas.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse läbinu omandab teadmised ja oskused, mis on vajalikud professionaalsele ekspordi-, impordi- või logistikajuhile. Nende teadmiste kinnituseks saab koolitatav (peale kontrolltestide ja lõpueksami edukat sooritamist 5+1 ICC Akadeemia sertifikaati ning ICC Eesti / EMI EWT pädevustunnistuse.
KÄSITLETAVAD TEEMAD
Internetikoolituse (Eksport-importsertifikaat) programmi on koostanud väliskaubanduse juhtivekspert professor Guillermo Jimenez, kes on populaarse raamatu „The ICC Guide to Export-Import: Global Business Standards & Strategies“ autor. Programm koosneb viiest osast (e-kursusest) ja lõpueksamist. Iga e-kursus katab olulise osa oskustest, mida iga väliskaubanduses osaleja vajab rahvusvahelises äris osalemiseks alates lepingute läbirääkimisest ja sõlmimisest kuni võimalike piiriüleste kommertsvaidluste lahendamiseni (vt ajakava). Iga osa on iseseisev kursus, mille edukat läbimist jääb tunnistama eraldi ICC Akadeemia tunnistus
HINNAD
Koolituse hind: EUR 1830 + km
ICC Eesti liikmehind 1580 + km
Programmi läbija saab ICC Akadeemia EIC sertifikaadi Interneti koolituse ning ICC Eesti/EMI EWT pädevustunnistuse kogu kursuse läbimise kohta koos läbitud ainete loetelu ja kinnitusega 7 EAP omandamisest.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
Esimene auditooriumikoolitus toimub 17. veebruaril 2023, viimane 19. mail 2023.
Auditooriumikoolitused toimuvad Tammsaare Ärikeskuses, Krõõda (keskmise) torni I korrusel aadressil Tammsaare 47, Tallinn.
Koolituspäeva algus 9:30, lõpp 17:00.
Programmi juhtiv koolitaja: Tiit Tammemägi, PhD, Rahvusvahelise Kaubanduskoja ICC Kaubandusõiguse ja -tava komisjoni (ICC Commission on Commercial Law and Practicis) kauaaegne liige Incoterms 1990, 2000, 2010 ja 2020 eestindaja ja toimetaja ning kasutusjuhiste autor.
Teda assisteerivad valdkonna tippasjatundjad.
AJAKAVA
Registreerumine ja tasumine: Soovitav võimalikult kohe, sest peale osavõtutasu laekumist avab ICC Akadeemia Singapuris igale osavõtjale personaalse konto ning annab ligipääsu veebikursuse materjalidele.
Iga veebikoolituse osa (kursuse) läbimise järel on kavas auditoorne seminar-töötuba kooskõlas läbitud kursuse temaatikaga alljärgnevalt:
Jrk nr | EIC veebikursus | Auditooriumikoolitus |
03.02 2023 | Ettevalmistused
Personaalse veebinariplatvormi avamine ICC Akadeemias |
Sissejuhatav kogunemine
Ei ole kohustuslik |
I osa
17.02 2023 |
International Trade Overview International Trade Landscape Transaction Phases and Trade Documents International Organizations The Incoterms® Rules |
Incoterms® 2020 2020 versiooni uuendused ja sisesüsteem Kasutusjuhised Tüüpilised väärkasutused |
II osa
10.03 2023 |
Business Transactions and Contracts International Business Law Model Sales Contracts International Dispute Resolution Agency and Distributorship |
Lepingukaasused Mis on hea müügileping ja kuidas seda koostada? ICC rahvusvaheline kaubamüügi-leping – ICC Model Contract on International Sale of Goods. |
III osa
24.03 2023 |
International Logistics and Sourcing International Transport Overview Transportation Documents Customs and ATA Carnets Sourcing and Sustainability Compliance |
Vedu- ja ekspedeerimine Kaubavedu vs transpordilogistika Veoviisid ja vedaja(ekspedeerija) vastutus Vedaja pandiõigus |
IV osa
14.04 2023 |
Financing and Security Devices International Payments Documentary Credits and UCP 600 Short-Term Trade Finance Guarantees, Bonds, and Standbys |
Arvelduste- ja pangakaasused Maksevormid Akreditiiv on ja jääb Tehingute finantseerimine Garantiid |
V osa
28.04 2023 |
Global Business Management Global Marketing Overview Cross-Cultural Management E-commerce and International Trade Fair Trade |
E-kaubandus Rahvusvahelise kaubanduse arengud E-rakendused ekspordis-impordis |
VI osa
19.05 2023 |
EIC Final Exam Proctored procedure, 50 questions to answer |
Kursuse lõpetamine Lõpueksam |
TOIMUMISKOHT
Tammsaare Ärikeskuses Krõõda tornis I korrusel
A.H. Tammsaare tee 47, Tallinn
TÄIENDAV INFO JA REGISTREERIMINE
Lisainfo: icc@icc-estonia.ee, +372 684 1252
Registreeru siin
Aeg
(Reede) 09:30
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Täiendav info ja registreerimine
Rahvusvaheline Kaubanduskoda - ICC EestiE-mail: icc@icc-estonia.ee; Tel: +372 684 1070 A.H. Tammsaare tee 47
28veeballday01märtsalldayEMI EWT koolitus: Tõhusate äriläbirääkimiste treeningToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Oskus meeldivalt ja tulemuslikult läbi rääkida on üks olulistest oskustest inimeste igapäevaelus. Kõrge läbirääkimiste oskuste tase on kasulik eriti nendele, kellel on oma töös vaja teha tõhusat koostööd teiste inimestega. Läbirääkimiste
Kirjeldus
Oskus meeldivalt ja tulemuslikult läbi rääkida on üks olulistest oskustest inimeste igapäevaelus.
Kõrge läbirääkimiste oskuste tase on kasulik eriti nendele, kellel on oma töös vaja teha tõhusat koostööd teiste inimestega. Läbirääkimiste edukus tagab meile soovitud eesmärkide täitmise. Erinevad arusaamised, huvid, vajadused, väärtused ja uskumused aga loovad olukordi erimeelsuste tekkimiseks. Tõhusad, tulemuslikud läbirääkimised eeldavad oskusi, mis aitavad saavutada püstitatud eesmärke ja luua osapoolte jaoks võimalikke sobivamaid lahendusi. Käesolev koolitus on praktilise sisuga. Mitmesuguste harjutuste ja tagasiside kaudu õpitakse oskusi edukate läbirääkimiste ettevalmistamiseks ja läbiviimiseks, erinevaid professionaalseid tehnikaid läbirääkimiste protsessi kindlaks juhtimiseks ja püstitatud eesmärkide saavutamiseks. Õpitakse keerukamaid ja sügavamaid tehnikaid partneri ja iseenda täpsemaks tajumiseks ning professionaalseid tehnikaid käitumise mõjutamiseks.
Esitatud läbirääkimiste treeningu läbiviimisel toetutakse pikaajalisele koolituse kogemusele ja kaasaegsele arusaamisele inimese teadvuse ja enesejuhtimise toimimisest. Treeningu põhieesmärgiks on arendada osavõtjate praktilisi läbirääkimisoskusi. Õppetöös kasutame spetsiaalseid harjutusi, kus osavõtjatel on võimalik turvalises ja usaldusväärses õpikeskkonnas töötada iseenda meele sügavamate kihtidega ja luua uusi toimivaid käitumismustreid läbirääkimiste õnnestumiseks. Õppijatel on võimalik luua uut teadmist ja kogemust enesejuhtimise kolmel tasandil: ratsionaalsel-intellektuaalsel, emotsionaalsel-energeetilisel ja praktilisel kehalisel tasandil. Pikaajaline koolituse kogemus näitab, et selline treening annab õppijatele sügavama positiivse kogemuse uute läbirääkimisvõtete kasutamisel ning isiklikku sisemist kindlust ja julgust hakata koolitusel omandatut ka igapäevases töös kasutama.
Sihtgrupp:
Juhid ja spetsialistid, kelle töös on vajalikud mitmesugused läbirääkimised ja kõnelused kolleegide, koostööpartnerite ja teistega.
Koolituse eesmärk:
- Õppida oskusi, kuidas läbirääkimisi põhjalikult ette valmistada. Kuidas luua tõhusat strateegiat ja taktikat.
- Õppida oskusi, kuidas juhtida läbirääkimiste käiku soovitud suunas
- Arendada oskusi seista enese vajaduste ja huvide eest, arvestades ka teise poole huvisid ning vajadusi
Koolituse sisu:
- Läbirääkimiste olemus, keerukamad läbirääkimised osavõtjate töös.
- Läbirääkimiste ettevalmistamine, eesmärkide püstitamine.
- Strateegia ja taktika kavandamine, positsioonide määratlemine.
- Inimese seisundite, emotsioonide, motivaatorite toimimine ja arvestamine läbirääkimistel, iseenda kindel juhtimine läbirääkimistel.
- Läbirääkimiste mudel ja faasid.
- Enesekehtestamise tehnikate arendamine läbirääkijana.
- Esmamulje tähtsus, kontakti loomine ja hoidmine läbirääkimiste partneriga.
- Partneri „häälestamine”, kehakeele olulisus, mõjutusetapid ja tehnikad.
- Oma soovide ning huvide selge ja kindel väljendamine.
- Aktiivse kuulamise tehnikate kasutamine, teise osapoole täpsem mõistmine ja erimeelsuste lahendamine.
- Erinevate tajupositsioonide arvestamine ja rakendamine läbirääkimistel.
- Vastuväidete käsitlemine ja mõjus argumenteerimine.
- Mõjutamise ja manipuleerimise tehnikad läbirääkimistel.
- Jaotavate ja liitvate läbirääkimiste strateegiate valimine.
- Läbirääkimiste protsessi juhtimine läbi erinevate faaside ja mõjusate enesekehtestamise tehnikate kasutamine.
- Käitumisreeglid läbirääkimiste ajal, olulisemad edu ja ebaedu määravad tegurid ning tegevused.
- Praktiliste läbirääkimise harjutuste lahendamine, analüüs ja tagasiside.
- Õpetlikke näiteid läbirääkimiste praktikast.
- Läbirääkimiste tulemuste hindamine.
- Iseenda arengusuundade määratlemine läbirääkijana.
Koolituse tulemusena osaleja
- analüüsib läbirääkimiste olemust, selleks vajalikke oskusi ja võimalusi kuidas täpsemalt tajuda ja mõjutada läbirääkimiste partnerit.
- selgitab läbirääkimiste ettevalmistamist, tõhusa strateegia ja taktika loomist.
- tunneb professionaalse käitumise ja enesekehtestamise tehnikaid läbirääkimiste protsessi juhtimisel.
- tunneb läbirääkimiste protsessi mudelit ja rakendab kindlamat ja täpsemat enese juhtimist keerukamate läbirääkimiste protsessis.
- loob tegevusplaani iseenda arenguks läbirääkijana
Õppetöö vorm/meetod:
- Lühiloengud ja arutelud
- Aktiivmeetodid, mis baseeruvad praktiliste läbirääkimiste kogemuste, käitumise treeningute, NLP, andragoogika ja psühhodraama alustel
- Praktiliste läbirääkimiste harjutamine
- Läbirääkimiste õppefilmide analüüs
- Eneseanalüüs ja arengukava loomine
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse!
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Koolitaja:
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini.
Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate.
Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist.
Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.
Maht: 2 päeva (17 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Lisainfo ja registreerimine: icc@icc-estonia.ee
Aeg
Veebruar 28 (Teisipäev) - Märts 1 (Kolmapäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
märts
28veeballday01märtsalldayEMI EWT koolitus: Tõhusate äriläbirääkimiste treeningToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Oskus meeldivalt ja tulemuslikult läbi rääkida on üks olulistest oskustest inimeste igapäevaelus. Kõrge läbirääkimiste oskuste tase on kasulik eriti nendele, kellel on oma töös vaja teha tõhusat koostööd teiste inimestega. Läbirääkimiste
Kirjeldus
Oskus meeldivalt ja tulemuslikult läbi rääkida on üks olulistest oskustest inimeste igapäevaelus.
Kõrge läbirääkimiste oskuste tase on kasulik eriti nendele, kellel on oma töös vaja teha tõhusat koostööd teiste inimestega. Läbirääkimiste edukus tagab meile soovitud eesmärkide täitmise. Erinevad arusaamised, huvid, vajadused, väärtused ja uskumused aga loovad olukordi erimeelsuste tekkimiseks. Tõhusad, tulemuslikud läbirääkimised eeldavad oskusi, mis aitavad saavutada püstitatud eesmärke ja luua osapoolte jaoks võimalikke sobivamaid lahendusi. Käesolev koolitus on praktilise sisuga. Mitmesuguste harjutuste ja tagasiside kaudu õpitakse oskusi edukate läbirääkimiste ettevalmistamiseks ja läbiviimiseks, erinevaid professionaalseid tehnikaid läbirääkimiste protsessi kindlaks juhtimiseks ja püstitatud eesmärkide saavutamiseks. Õpitakse keerukamaid ja sügavamaid tehnikaid partneri ja iseenda täpsemaks tajumiseks ning professionaalseid tehnikaid käitumise mõjutamiseks.
Esitatud läbirääkimiste treeningu läbiviimisel toetutakse pikaajalisele koolituse kogemusele ja kaasaegsele arusaamisele inimese teadvuse ja enesejuhtimise toimimisest. Treeningu põhieesmärgiks on arendada osavõtjate praktilisi läbirääkimisoskusi. Õppetöös kasutame spetsiaalseid harjutusi, kus osavõtjatel on võimalik turvalises ja usaldusväärses õpikeskkonnas töötada iseenda meele sügavamate kihtidega ja luua uusi toimivaid käitumismustreid läbirääkimiste õnnestumiseks. Õppijatel on võimalik luua uut teadmist ja kogemust enesejuhtimise kolmel tasandil: ratsionaalsel-intellektuaalsel, emotsionaalsel-energeetilisel ja praktilisel kehalisel tasandil. Pikaajaline koolituse kogemus näitab, et selline treening annab õppijatele sügavama positiivse kogemuse uute läbirääkimisvõtete kasutamisel ning isiklikku sisemist kindlust ja julgust hakata koolitusel omandatut ka igapäevases töös kasutama.
Sihtgrupp:
Juhid ja spetsialistid, kelle töös on vajalikud mitmesugused läbirääkimised ja kõnelused kolleegide, koostööpartnerite ja teistega.
Koolituse eesmärk:
- Õppida oskusi, kuidas läbirääkimisi põhjalikult ette valmistada. Kuidas luua tõhusat strateegiat ja taktikat.
- Õppida oskusi, kuidas juhtida läbirääkimiste käiku soovitud suunas
- Arendada oskusi seista enese vajaduste ja huvide eest, arvestades ka teise poole huvisid ning vajadusi
Koolituse sisu:
- Läbirääkimiste olemus, keerukamad läbirääkimised osavõtjate töös.
- Läbirääkimiste ettevalmistamine, eesmärkide püstitamine.
- Strateegia ja taktika kavandamine, positsioonide määratlemine.
- Inimese seisundite, emotsioonide, motivaatorite toimimine ja arvestamine läbirääkimistel, iseenda kindel juhtimine läbirääkimistel.
- Läbirääkimiste mudel ja faasid.
- Enesekehtestamise tehnikate arendamine läbirääkijana.
- Esmamulje tähtsus, kontakti loomine ja hoidmine läbirääkimiste partneriga.
- Partneri „häälestamine”, kehakeele olulisus, mõjutusetapid ja tehnikad.
- Oma soovide ning huvide selge ja kindel väljendamine.
- Aktiivse kuulamise tehnikate kasutamine, teise osapoole täpsem mõistmine ja erimeelsuste lahendamine.
- Erinevate tajupositsioonide arvestamine ja rakendamine läbirääkimistel.
- Vastuväidete käsitlemine ja mõjus argumenteerimine.
- Mõjutamise ja manipuleerimise tehnikad läbirääkimistel.
- Jaotavate ja liitvate läbirääkimiste strateegiate valimine.
- Läbirääkimiste protsessi juhtimine läbi erinevate faaside ja mõjusate enesekehtestamise tehnikate kasutamine.
- Käitumisreeglid läbirääkimiste ajal, olulisemad edu ja ebaedu määravad tegurid ning tegevused.
- Praktiliste läbirääkimise harjutuste lahendamine, analüüs ja tagasiside.
- Õpetlikke näiteid läbirääkimiste praktikast.
- Läbirääkimiste tulemuste hindamine.
- Iseenda arengusuundade määratlemine läbirääkijana.
Koolituse tulemusena osaleja
- analüüsib läbirääkimiste olemust, selleks vajalikke oskusi ja võimalusi kuidas täpsemalt tajuda ja mõjutada läbirääkimiste partnerit.
- selgitab läbirääkimiste ettevalmistamist, tõhusa strateegia ja taktika loomist.
- tunneb professionaalse käitumise ja enesekehtestamise tehnikaid läbirääkimiste protsessi juhtimisel.
- tunneb läbirääkimiste protsessi mudelit ja rakendab kindlamat ja täpsemat enese juhtimist keerukamate läbirääkimiste protsessis.
- loob tegevusplaani iseenda arenguks läbirääkijana
Õppetöö vorm/meetod:
- Lühiloengud ja arutelud
- Aktiivmeetodid, mis baseeruvad praktiliste läbirääkimiste kogemuste, käitumise treeningute, NLP, andragoogika ja psühhodraama alustel
- Praktiliste läbirääkimiste harjutamine
- Läbirääkimiste õppefilmide analüüs
- Eneseanalüüs ja arengukava loomine
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse!
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Koolitaja:
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini.
Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate.
Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist.
Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.
Maht: 2 päeva (17 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Lisainfo ja registreerimine: icc@icc-estonia.ee
Aeg
Veebruar 28 (Teisipäev) - Märts 1 (Kolmapäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
aprill
10aprallday11alldayEMI EWT koolitus: Juhi arenguprogrammToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolituse eesmärk on anda kompetentsid tulemuslikuks juhtimiseks. Programmi tulemusena on osalejad: teadvustanud, kuidas toimib organisatsioon ja milles seisneb juhi töö õppinud juhtimise funktsioone, planeerimist, organiseerimist, eestvedamist ja kontrollimist õppinud juhtimise põhitegevusi
Kirjeldus
Koolituse eesmärk on anda kompetentsid tulemuslikuks juhtimiseks.
Programmi tulemusena on osalejad:
- teadvustanud, kuidas toimib organisatsioon ja milles seisneb juhi töö
- õppinud juhtimise funktsioone, planeerimist, organiseerimist, eestvedamist ja kontrollimist
- õppinud juhtimise põhitegevusi nagu, otsustamine, delegeerimine, motiveerimine jt.
- teadvustanud juhi tööks vajalikud kompetentsused
- teadvustanud peamised sotsiaalsed kompetentsid, mis on vajalikud juhi rollide täitmiseks ja tegevuste efektiivsuse tõstmiseks
- teadvustanud isiksuses toimivad seaduspärasused ja võimalused nende rakendamiseks juhtimisel
- analüüsinud iseenda sotsiaalpsühholoogilisi ressursse ja nende rakendamise ning arendamise võimalusi
- õppinud inimeste juhtimise põhitehnikaid ja enese kehtestamise võtteid
- praktiseerinud käitumise erinevaid tehnikaid erinevates juhtimise olukordades
- loonud endale arenguülesanded
Koolituse teemad:
I teema. Organisatsioon ja juhtimine
Ettevõtte ja organisatsioonikäsitlus. Milles seisneb juhtimise töö?
Juhtimise mõiste, ülesanded, eesmärgid, rollid.
Liidri erinevate alamrollide tähtsus ja mõju.
Juhtimise funktsioonid.
Planeerimine, organiseerimine, eestvedamine, kontrollimine
II teema. Juhtimise tegevused
Otsustamine, delegeerimine, motiveerimine, juhi võim,
vastutus juhi töös, erinevad stiilid juhtimistöös,
eestvedamine, innuka töötegemise eeldused, jmt.
III teema. Inimeste juhtimine mõjusalt, kiirelt ja tulemuslikult.
Mõjusad käitumistehnikad enese kehtestamiseks juhi töös.
Eesmärgistatud, täpselt fokusseeritud sõnumi loomine.
Alluva mitteteadvustatud käitumise mõjutamine.
Konkreentsete käitumismustrite loomine.
Vastutuse, soovi ja tahtmise loomine alluvas tööülesannet täita.
IV teema. Eestvedamine. Juht, kui liider
Eestvedamise oskused ühise tõhusa töösse pühendumise saavutamiseks.
Tegevused ja käitumine, mis loob järgijad
Alluva, kui isiksuse täpne tajumine ja oskused teda kaasa tõmmata.
Juhi täpsed tegevused liidrina protsesside algatamisest, tulemuste tähistamiseni.
Isiksuslikud küljed juhi ja liidrina.
V teema. Meeskonna loomine ja arendamine
Gruppides toimuvad protsessid, meeskonna kujunemine
Meeskonna edukust määrava psühhokliima loomine ja hoidmine
Meeskonna arengustaadiumid.
Juhitegevused meeskonna erinevatel arengustaadiumitel.
Erinevad rollid meeskonnas ja nende tasakaal edukas koostöötamise protsessis
Koostöö loomine meeskonnas
VI teema Juhtimisolukordade praktiliste näidete analüüs
Analüüsime juhtimise alaseid näidisvideoklippe eesmärgiga mõtestada need juhi tegevuse võtted, mis kindlustavad edu.
Rühmatöödena arendatakse oskust näha ja mõista eelnevalt käsitletud teemasid. Mis? Miks? ja Kuidas? toimub tegevusprotsess. Millega luuakse edu? Kuidas tegutseb professionaalne juht ? jmt.
VII teema. Praktiliste juhtimisharjutuste lahendamine
Harjutame eelmistes moodulites õpitud oskusi tegevusprotsessi juhtimiseks.
Õppijad lahendavad konkreetseid juhtimise olukordi.
Analüüsime harjutusi ja õppijad saavad tagasiside.
Osavõtjad loovad isikliku arengu ülesanded
Töötamisviis
Lühiloengud, rolliharjutused videotagasisidega, arutelud, rühmatööd, testid.
Tunnistuse saamiseks.
Osavõtt kõigist õppepäevades
Vastamine küsimustikule
Praktilise juhtimisharjutuse lahendamine.
Õppemaht: 3 päeva 10., 11. aprill ja 3. mai
Hind: 660 EUR + km; ICC liikmetele 590 EUR+ km
Asukoht: Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
aprill 10 (Esmaspäev) - 11 (Teisipäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
25aprallday26alldayEMI EWT koolitus: Klienditeenindaja oskusõpeToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolitus on mõeldud inimestele, kes soovivad töötada teeninduses. Näiteks hotellides, restoranides, kohvikutes, jaemüügi kauplustes ja teistes teenindusettevõtetes Õpiväljundid. Kursusel õppinu: mõistab klienditeeninduse olemust mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust mõistab teenindusprotsessi etappe tunneb klienditeeninduse
Kirjeldus
Koolitus on mõeldud inimestele, kes soovivad töötada teeninduses. Näiteks hotellides, restoranides, kohvikutes, jaemüügi kauplustes ja teistes teenindusettevõtetes
Õpiväljundid.
Kursusel õppinu:
- mõistab klienditeeninduse olemust
- mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust
- mõistab teenindusprotsessi etappe
- tunneb klienditeeninduse käitumise võtteid
- tunneb erinevaid klienditüüpe
- tunneb sobivaid käitumisviise keeruliste klientidega
- oskab tegutseda praktilistes klienditeeninduse olukordades
Koolituse õppe sisu:
Mis on oluline professionaalses klienditeeninduses.
Miks on professionaalsus klienditeeninduses väga oluline.
Professionaalsuse seos firma imago ja tulemuslikkusega.
Milles seisneb teenindusstandardi olemus.
Kuidas teenindusstandard on üles ehitatud.
Teenindaja ülesanded ja teeninduse kvaliteet
Kõige olulisemad momendid ja tegevused professionaalses klienditeeninduses.
Professionaalsed tegevused klienditeeninduses.
Kuidas teenindusprotsess on üles ehitatud
Kindlad ja olulised sammud klienditeeninduse protsessis
Klienditeeninduse protsessi etapid kontakti loomisest kuni lõpule viimiseni
Klienditeeninduse erinevate etappide eesmärgid, tegevused ja konkreetsed tulemused.
Müümine ja lisamüük kliendisuhtes
Professionaalse klienditeeninduse käitumise viisid ja võtted
Praktilised käitumistehnikad klienditeeninduse
Erinevad klienditüübid, nende eripärad, soovid ja vajadused
Kuidas täpselt teostada erinevate klienditüüpide teenindamine
Keeruliste ja „raskete“ klientide teenindamise eripärad
Konfliktsete, raskete olukordade lahendamine klientidega.
Tüüpilised vead, mida tuleb klienditeeninduses vältida
Iseenda energia, meeleolu ja motivatsiooni säilitamine ning taastamine klienditeenindaja töös.
Praktiline klienditeenindus
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine. Praktiliste klienditeeninduse olukordade harjutamine. Konkreetsete klienditeeninduse käitumistehnikate harjutamine. Harjutuste analüüs ja tagasiside. Personaalsete enesearengu ülesannete püstitamine.
Õppemeetodid:
Lühiloengud, grupitööd, praktikum. Klienditeeninduse õppevideote analüüs. Osavõtjad saavad õppematerjali paberkandjal ja salvestised õppevideotega.
Iseseisev õppetöö:
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine, iseenda arengu ülesannete püstitamine. Iseenda käitumismustrite muutmine.
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Maht: 2 päeva (16 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
aprill 25 (Teisipäev) - 26 (Kolmapäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
mai
04maialldayalldayEMI EWT koolitus: Enesekehtestamine ja toimetulek manipulatsioonigaToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja
Kirjeldus
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja kuidas juhtida iseenda emotsionaalset seisundit suhtlemissituatsioonides. Koolitus viiakse läbi väikeses grupis, mis annab võimaluse analüüsida näiteid elust, leida praktilisi lahendusi ja arendada argumenteerimisoskust. Osalejad saavad juurde enesekindlust ja oskust veenvamalt käituda.
Sihtgrupp
Kõik, kelle igapäevatöö on pingeline ning seotud suhtlemisega erinevate inimestega.
Koolituse eesmärk
- Mõista, kuidas inimene oma käitumist juhib
- Omandada enesekehtestamise võtteid
- Õppida iseenda emotsionaalse seisundi juhtimist erinevates suhtlemise olukordades
- Õppida kehtestava käitumise abil edukalt toimima erinevates suhtlusolukordades
- Osata igapäevases suhtlemises ära tundma manipulaatorit
- Osata käituda vastavalt manipulatsioonile
- Õppida neljaastmelise oma vajadusi väljendava suhtlemismudeli, kõnelemine iseenda nimel, ümbersõnastamine ja teisi võtteid
Koolituse sisu
- Kuidas inimene juhib oma emotsionaalset seisundit ja enda käitumist
- Erinevad käitumisviisid: alistuv, agressiivne ja ennast kehtestav käitumine
- Enese käitumismustrite struktuuri uurimine (küsimustik)
- Enesekehtestamise sõnalised ja kehalised komponendid
- Ennast kehtestava sõnumi neljaastmeline mudel
- Mina sõnumite andmise kunst
- Kuulamine ja ümbersõnastamine
- Ennast kehtestava käitumise protsess
- Manipulatsiooni olemus ja viisid
- Manipulatsiooni eesmärk ja põhjused
- Manipulaatorid meie igapäevases elus, kuidas neid ära tunda?
- Psühholoogilise kaitse meetodid manipuleerimise vastu
- Praktilised harjutused paarides ja gruppides. Tagasiside
Koolituse läbinu
- Mõistab enesejuhtimise olemust ja võimalusi
- Oskab rakendada enesekehtestamise võtteid erinevates suhtlemise olukordades
- Tunneb ära manipulatsiooni ja oskab vastavalt sellele käituda
Õppetöö vorm/meetod
- Interaktiivsed lühiloengud
- Diskussioonid ja arutelud
- Praktilised harjutused
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Õppemaht: 1 päev
Hind: 220 EUR + km; ICC liikmetele 190 EUR+ km
Asukoht: Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
Terve päev (Neljapäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47