Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Üritused selles toimumiskohas
aprill
24apr08:3016:30EMI EWT koolitus: Mõjus esinemine ilma PowerPointitaIvo Rull
Kirjeldus
Eesmärk: Tekitada inspiratsiooni ja oskusi oma sõnumite esitamiseks eristuval ning mõjuval moel. Õppida praktiliste harjutuste tegemisega erinevate auditooriumite tähelepanu ja poolehoiu võitmise tehnikaid. Sihtrühm: Organisatsioonide ja valdkondade juhid, kes tahavad viia oma avaliku
Kirjeldus
Eesmärk:
Tekitada inspiratsiooni ja oskusi oma sõnumite esitamiseks eristuval ning mõjuval moel. Õppida praktiliste harjutuste tegemisega erinevate auditooriumite tähelepanu ja poolehoiu võitmise tehnikaid.
Sihtrühm:
Organisatsioonide ja valdkondade juhid, kes tahavad viia oma avaliku esinemise oskused kõrgtasemele.
Õpitulemid:
Koolituse läbinud on võimelised pidama ettekandeid või kõnesid ilma toetavate tehniliste abivahenditeta.
See oskus võimaldab neil oma sõnumeid mõjusalt erinevate auditooriumiteni viia nii ebatraditsioonilistes tingimustes kui eristuda tavaauditooriumis rutiinsetest esitlustest.
Ühtlasi on koolituse läbinud senisest teadlikumad oma kehakeele ning käepäraste esemete kasutusvõimalustest saavutamaks suuremat tähelepanu ja mõistmist.
Teemad ja ajakava
8.30 – 9.00 Hommikukohv
9.00 – 9.30 Kui ettekandes pole power’it ega point’i
Miks pidada ettekannet ilma PowerPointi kasutamata? Millised on riskid, mida on võita?
9.30 – 10.30 Kuidas erinevaid auditooriume kõnetada?
Paeluvad lood. Kujundid ja sümbolid kõnes, esemetes ja ruumis. Auditooriumi suuruse ja sõnumi suhe Kehakeele rakendamine ja kontrollimine kõne käigus. Ettevalmistuse etapid, mis loovad vabaduse improviseerimiseks. Iseendaks jäämine vs tuntud võtete kasutamine.
10.30-10.45 Kohvipaus
10.45 – 12.00 Avaliku esinemise spetsiifika
Sütitav stiil. Esinemine erinevate hoiakutega auditooriumite ees. Publikule suunatud debatt Abivahendite kaasamine. Huumori ja eneseiroonia kasutamine. Teravate küsimuste maandamine.
12.00 – 13.00 Lõuna
13.00 – 13.30 Õppeettekannete ettevalmistus
Koolitusel osalejad valmistavad ette lühikesed kõned imaginaarsele auditooriumile ( 5 – 10 minutit).
13.30 – 14.30 Õppeettekannete ettekanded ja videosalvestus
14.30 – 14.45 Kohvipaus
14.45- 16.30 Salvestatud õppeettekannete läbivaatus ja diskussioon
Videotagasiside ja kõnede koolitaja poolne analüüs. Diskussioon.
16.30 Osalejatele tunnistuste kätteandmine.
Metoodika:
- Loengud
- Diskussioonid ja arutelud
- Õppeintervjuud
- Praktilised videoharjutused
Koolituse maksumus:
220€ + km
Hind katab: koolituse, koolitusmaterjalid, kohvipausi ja lõuna
Koolitaja:
Ivo Rull, kommunikatsioonikorüfee. Ivo on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse osakonna (MBA, 1991) ning töötanud ajakirjanikuna paljudes meediakanalites (Eesti Ekspress, Sirp, Pikker, Postimees) ja teinud kaastööd mitmetele meediakanalitele.
Ivo Rull on juhtinud mitmeid kommunikatsioonikampaaniad nii avalikus sektoris kui poliitikas.
Ivo Rull viinud läbi üle poole tuhande erinevat avaliku esinemise, debateerimise, intervjueerimistehnika, turundus- ja PR-kommunikatsiooni ning meediaga suhtlemise koolituse. Valikkursusi suhtekorraldusest ning meediasuhtlusest on Ivo Rull lugenud Tartu Ülikoolis, EBSis, Tallinna Ülikoolis, Tallinna Tehnikaülikoolis ja Sisekaitseakadeemias.
Registreerimine
Registreerimisvormil või
E-posti teel: icc@icc-estonia.ee
Lisainfo telefonil +372 684 070
Aeg
(Kolmapäev) 08:30 - 16:30
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Täiendav info ja registreerimine
Rahvusvaheline Kaubanduskoda – ICC Eesti koostöös asutajaliikme EMI EWT-gaE-mail: icc@icc-estonia.ee; Tel: +372 684 1252
mai
20maiallday21alldayEMI EWT koolitus: Klienditeenindaja oskusõpeToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid
Kirjeldus
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid põhioskusi.
Oskused nagu ka oskus suhelda professionaalselt iga külastajaga on õpitavad ja arendatavad. Käesolev koolitus tugineb väga pikaajalisele kogemusele, kuidas läbi praktilise õppe omandada inimsuhete juhtimise oskusi. Kuidas omandada teadmised ja oskused, et professionaalselt ja eeskujulikult käituda ning tegutseda klienditeenindajana.
Õpiväljundid.
Kursusel õppinu:
- mõistab klienditeeninduse olemust
- mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust
- mõistab teenindusprotsessi etappe
- tunneb klienditeeninduse käitumise võtteid
- tunneb erinevaid klienditüüpe
- tunneb sobivaid käitumisviise keeruliste klientidega
- oskab tegutseda praktilistes klienditeeninduse olukordades
Koolituse õppe sisu:
Mis on oluline professionaalses klienditeeninduses.
Miks on professionaalsus klienditeeninduses väga oluline.
Professionaalsuse seos firma imago ja tulemuslikkusega.
Milles seisneb teenindusstandardi olemus.
Kuidas teenindusstandard on üles ehitatud.
Teenindaja ülesanded ja teeninduse kvaliteet.
Kõige olulisemad momendid ja tegevused professionaalses klienditeeninduses.
Professionaalsed tegevused klienditeeninduses.
Kuidas teenindusprotsess on üles ehitatud
Kindlad ja olulised sammud klienditeeninduse protsessis
Klienditeeninduse protsessi etapid kontakti loomisest kuni lõpule viimiseni
Klienditeeninduse erinevate etappide eesmärgid, tegevused ja konkreetsed tulemused.
Müümine ja lisamüük kliendisuhtes
Professionaalse klienditeeninduse käitumise viisid ja võtted
Praktilised käitumistehnikad klienditeeninduse
Erinevad klienditüübid, nende eripärad, soovid ja vajadused
Kuidas täpselt teostada erinevate klienditüüpide teenindamine
Keeruliste ja „raskete“ klientide teenindamise eripärad
Konfliktsete, raskete olukordade lahendamine klientidega.
Tüüpilised vead, mida tuleb klienditeeninduses vältida
Iseenda energia, meeleolu ja motivatsiooni säilitamine ning taastamine klienditeenindaja töös.
Praktiline klienditeenindus
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine. Praktiliste klienditeeninduse olukordade harjutamine. Konkreetsete klienditeeninduse käitumistehnikate harjutamine. Harjutuste analüüs ja tagasiside. Personaalsete enesearengu ülesannete püstitamine.
Õppemeetodid:
Lühiloengud, grupitööd, praktikum. Klienditeeninduse õppevideote analüüs. Osavõtjad saavad õppematerjali paberkandjal ja salvestised õppevideotega.
Iseseisev õppetöö:
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine, iseenda arengu ülesannete püstitamine. Iseenda käitumismustrite muutmine.
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena!
Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Maht: 2 päeva (16 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Hind katab: koolituse, koolitusmaterjalid, kaks + kaks kohvipausi ja kaks lõunat
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige. Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
mai 20 (Esmaspäev) - 21 (Teisipäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
27maialldayalldayEMI EWT koolitus: Enesekehtestamine ja toimetulek manipulatsioonigaToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja
Kirjeldus
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja kuidas juhtida iseenda emotsionaalset seisundit suhtlemissituatsioonides. Koolitus viiakse läbi väikeses grupis, mis annab võimaluse analüüsida näiteid elust, leida praktilisi lahendusi ja arendada argumenteerimisoskust. Osalejad saavad juurde enesekindlust ja oskust veenvamalt käituda.
Sihtgrupp
Kõik, kelle igapäevatöö on pingeline ning seotud suhtlemisega erinevate inimestega.
Koolituse eesmärk
- Mõista, kuidas inimene oma käitumist juhib
- Omandada enesekehtestamise võtteid
- Õppida iseenda emotsionaalse seisundi juhtimist erinevates suhtlemise olukordades
- Õppida kehtestava käitumise abil edukalt toimima erinevates suhtlusolukordades
- Osata igapäevases suhtlemises ära tundma manipulaatorit
- Osata käituda vastavalt manipulatsioonile
- Õppida neljaastmelise oma vajadusi väljendava suhtlemismudeli, kõnelemine iseenda nimel, ümbersõnastamine ja teisi võtteid
Koolituse sisu
- Kuidas inimene juhib oma emotsionaalset seisundit ja enda käitumist
- Erinevad käitumisviisid: alistuv, agressiivne ja ennast kehtestav käitumine
- Enese käitumismustrite struktuuri uurimine (küsimustik)
- Enesekehtestamise sõnalised ja kehalised komponendid
- Ennast kehtestava sõnumi neljaastmeline mudel
- Mina sõnumite andmise kunst
- Kuulamine ja ümbersõnastamine
- Ennast kehtestava käitumise protsess
- Manipulatsiooni olemus ja viisid
- Manipulatsiooni eesmärk ja põhjused
- Manipulaatorid meie igapäevases elus, kuidas neid ära tunda?
- Psühholoogilise kaitse meetodid manipuleerimise vastu
- Praktilised harjutused paarides ja gruppides. Tagasiside
Koolituse läbinu
- Mõistab enesejuhtimise olemust ja võimalusi
- Oskab rakendada enesekehtestamise võtteid erinevates suhtlemise olukordades
- Tunneb ära manipulatsiooni ja oskab vastavalt sellele käituda
Õppetöö vorm/meetod
- Interaktiivsed lühiloengud
- Diskussioonid ja arutelud
- Praktilised harjutused
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Õppemaht: 1 päev
Hind: 220 EUR + km; ICC liikmetele 190 EUR+ km
Hind katab: koolituse, koolitusmaterjalid + kohvipausi ja lõunat
Asukoht: Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
Terve päev (Esmaspäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47